Verhagen Vastgoedonderhoud

Gedragscode

Gedragscode
Wij hechten bij Verhagen Vastgoedonderhoud veel waarde aan representatieve en deskundige medewerkers. Maar voor alle duidelijkheid hebben wij een gedragscode opgesteld waaraan zij zich moeten houden. Zo weet u precies wat u en wij van hen mogen verwachten.

U kunt van ons en onze medewerkers verwachten dat wij:

  • We werken als één team bij één bedrijf, ook met onderaannemers. We houden ons aan de werktijden.
  • We gedragen ons als gast.
  • We dragen een identiteitspas bij ons en tonen die op verzoek.
  • We parkeren voertuigen op de daar voor bestemde plaatsen.
  • Als vakman stellen we ons voor aan de bewoner. We vertellen welke werkzaamheden we uitkomen voeren en discussiëren hier niet over. We zijn te allen tijde beleefd.
  • We zijn herkenbaar en representatief gekleed en hebben een verzorgd uiterlijk.
  • We melden eventueel geconstateerde c.q. veroorzaakte schade in de woning aan de bewoner en opdrachtgever, en maken daar van rapport op.
  • We helpen bij het eventueel verplaatsen van huisraad in overleg met de uitvoerder.
  • We vloeken niet, onthouden ons van grof taalgebruik en spreken voorbijgangers/bewoners niet onnodig aan.
  • We maken gebruik van de Dixi (indien aanwezig) en niet van het toilet van de bewoner.
  • We roken niet op de werkplek binnen en in afgesloten ruimtes, en gebruiken uiteraard geen alcohol en drugs tijdens de werktijden.
  • Waar nodig dekken we alles binnen in en om de woning goed af. Houd de werkplek altijd opgeruimd en netjes.
  • Wij houden ons aan de veiligheidseisen en dragen veiligheidskleding.
  • De radio, indien toegestaan, mag alleen op een geluidsniveau spelen dat acceptabel is voor de bewoner en zijn omgeving.
  • Er mag, m.u.v. noodsituaties, niet privé gebeld worden tijdens werktijden.
  • We laten ruimtes schoner achter dan dat we hem aantroffen. We zorgen er voor dat er geen restafval (verpakkingsmaterialen enz.) achterblijft ('s avonds is alles opgeruimd).
  • In geval van binnen werkzaamheden informeren we bij vertrek bij de bewoner of alles naar tevredenheid is afgehandeld. Als dit niet het geval is, dan kijken we hoe we dit kunnen oplossen.
  • Werknemer dient de GSM-gebruikersvoorschriften (regels m.b.t. telefoneren of gebruik van camera) op locaties ten aanzien van klanten of andere relaties (bijvoorbeeld ziekenhuizen) te respecteren.

image description